Wednesday, June 15, 2011

Penunggu Setia.

Penunggu seseorang. Satu penyeksaan. Siapa tak setuju memang gila. Dalam dunia ni ada ramai orang yang suka buat kerja macam ni. Betul atau tak tindakan ni kau orang rasa?

Aku ada satu prinsip di mana aku takkan join peperangan yang aku tahu aku akan kalah. Kalau dah tahu kau orang kalah buat apa susah-susah nak lawan lagi? Lawan apa yang kau boleh dapat. Tapi tapi. Sampai dua kali aku cakap tapi ni. Kalau aku rasa aku ada sedikit harapan atau peluang pun untuk menang aku akan lawan habis-habisan. Walaupun peluang tu cuma 1%. Peluang aku sekarang memang nampak macam 1% dah ni. Adoi.

Aku percaya pada jodoh. Kalau dah jodoh, seorang atas bumi seorang atas zuhal pun kan jadi jugak.Tapi janganlah pulak jadi bengong pergi menunggu seseorang sampai tutup hati kau orang kat orang lain. Itu bukan percaya pada jodoh,itu namanya bodoh mengharapkan jodoh.

5 huruf itu tetap datang cuma masanya bukan pilihan kita.

Ececee geli lahh.


AlanZint: Ini untuk aku tau.

1 comment: