Thursday, July 7, 2011

Penat.


Aku pun tak tau kenapa hari ini aku sangat letih. Nak kata aku berlari berjoget, tak pun. Tak pernah pernah aku tidur dalam kelas, tapi kelas CalculusII pukul 4 tadi aku tidur dengan syahdunyaaaaa. Lecturer tak kisah pun sebab tahu aku tak pernah macam ni. Ecececee. Apa kena entahhh. Dah la tadi tengah revision untuk test malamnya. Dengan quiz pagi tadi, test nya tadi. Esok pun ada quiz pagi petang. Test tadi dah redha dah. Blank pulak tetiba. Dan, malam ni aku baru on laptop. Hebat bukan?

Kecewa dengan diri sendiri hari ini.

I was never tired of this life and it's not gonna matter if I fall down twice,
because I know each time I fall,
you won't let me hit the ground.
Thanks for being around.

HB.

AlanZint: Terima kasih ajar saya qmt tadi. Buat elok elok esok ye.

No comments:

Post a Comment