Kenangan seumur hidup yang akan aku kenang. Melihat pasukan kegemaran beraksi. Malaysia vs Liverpool. Dapat tengok training session dorang. Agak kecewa pemain kesayangan Steven Gerrard tidak turut serta dalam Asia Tour ni. Sob sob. Puas dan berbaloi dapat tengok 9 gol. Malaysia 3-6 Liverpool. Malaysia gol kami sorak, Liverpool gol kami pon sorak jugak. Tapi ada yang pekak tak dengar sorakan penyokong Malaysia katanya. Dah kalah tu jangan nak cari salah orang lain. Sorakkan sama kuat untuk kedua-dua pasukan.
Ni ada la sedikit gambar kenangan yang tak berapa banyak sebab ada orang tak nak bagi.





AlanZint: Ishh, jangan tiru aku boleh?
No comments:
Post a Comment