Tuesday, September 17, 2013

Sesal 2

aku mahu dia dalam hati
bukan dalam nafsu
mahu di tukar-tukar.

aku mahu dia sebagai penetap hati yang suci
bukan untuk dibawa kesana kemari
mungkin sebab itulah aku pergi.

tapi apakan daya
maaf, dia bersama CELAKA
CELAKA yang memang pernah dicerita.

geram
dengan orang yang tidak disuka
tapi CELAKA yang dia bersama.

tunggu
tunggu bila aku sudah habis buku.
akan aku cari dia semula
itu aku cuba.

jika dia masih dengan CELAKA
apakan daya.

harap berpihak kepada CINTA.
bukan kepada CELAKA.


:::... cinta masa belajar tak sebati, aku teruk.

No comments:

Post a Comment